Ten ERP Comercial i Distribució

Ferreteries i subministraments industrials

La solució per a la comercialització i distribució dels productes de la teva empresa, controlant tot el seu cicle de vida.

 

 

La solució especialitzada en el teu sector

Ferreteries i Subministraments Industrials

Ten ERP Distribució és el software integral pel teu sector, aporta solucions per a la distribució majorista amb entrades de comandes multicanal, gestiona la logística de les compres i magatzems, les expedicions i transportistes, tot en una plataforma única totalment integrada amb les àrees administratives i comptables.

 

 

 

ERP traçabilitat

Traçabilitat

Coneix tot el cicle de vida
dels productes que es comercialitzen

ERP terminal punt de venda

TPV

Gestiona totes les teves botigues des de Central

ERP comerç electrònic

e-Commerce

Sincronitza el Ten ERP
amb la teva botiga
electrònica

ERP mobilitat comercial

IGES

Aporta la solució de
mobilitat als teus
comercials

ERP magatzems

Productes/Magatzem

Extreu inventaris,
defineix lots,
rutes de transport, etc.

ERP compres

Compres

Calcula els aprovisionaments

al millor

preu i proveïdor 

ERP facturació

Facturació

Gestiona còmodament
tot el circuit de
vendes i facturació

ERP gestor documental

Gestor Documental

Disposa de tota la
documentació sense
ocupar espai físic

ERP cartera

Cartera

Gestiona tots els
moviments bancaris,
remeses, efectes, etc.

CRM

CRM

Gestiona la relació amb els
teus clients i les accions
comercials a realitzar

ERP analisi resultats

Resultats

Visualitza de forma senzilla el seguiment i control de tots els processos de l’empresa

 

 

 

 

 

Ten ERP per a empreses distribuïdores

Solució ERP per a la gestió comercial i distribució

Comandes multicanal

Ten ERP Distribució està preparat per rebre comandes des de diversos canals: dispositius mòbils pels comercials, comandes B2B per grans comptes, comerç electrònic B2C per clients, necessitats de reposició dels punts de venda o tele-venda.

 

Logística i traçabilitat

Ten ERP Distribució gestiona els punts crítics de compres, magatzems i expedicions. Càlcul d’aprovisionaments, càrrega de tarifes de proveïdors, SGA per la gestió de les recepcions i preparació del Picking, expedicions i transportistes, traçabilitat per números de sèrie o lots i caducitats tot integrat en una plataforma única que maximitzarà la productivitat de la teva empresa.

 

El Client en el centre del negoci

La clau pel creixement de l'empresa són els clients. Tant si són accions de màrqueting per aconseguir-ne de nous com retenir els que ja tens, la capacitat de gestionar eficaçment la teva relació amb ells és fonamental per a l'èxit de qualsevol organització. Si tens clients, necessites un CRM.

 

Empreses d’alt rendiment

Ten ERP per a empreses comercials i de distribució majorista gestiona completament totes les àrees i delegacions del teu negoci. Ten ERP aporta Models de Gestió Empresarial que estableixen metodologies de treball per obtenir organitzacions d’alt rendiment.

 

ERP distribució

 

 

Voleu que us fem una demostració?

 
Coneixeu totes les característiques del nostre programa, descobriu tot el que podem fer

per vosaltres per a augmentar la vostra competitivitat i rendiment. 



Més informació

 

 

Integració del cicle de distribució

Vendes, aprovisionaments i logística

 

Gestió comercial

El client: Factor estratègic del teu negoci

 

Gestió de les relacions amb client CRM.

Campanyes, Contactes, Leads, Oportunitats, atenció post-venda.

Condicions comercials, tarifes, grups de descomptes, preus especials o escalars.
Ofertes i bonificacions.
Venedors i comissions.
Zones i divisions comercials.
Famílies i categories de productes,  productes associats, productes alternatius.

 

Gestió de magatzems

Automatització de recepcions i expedicions

 

Eines SGA per la validació de les recepcions de mercaderia i preparació del picking contra comandes.

Traçabilitat per lots/caducitats i per números de sèrie.
Recompte d’inventaris.
Preparació de les expedicions per Rutes i Transportistes.
Direccions d’enviament.
Etiquetes logístiques i documentació.
Paking-List i Intrastat.

 

Gestió d’aprovisionaments

L'aprovisionament és l'activitat clau en la cadena de subministrament

 

Proposta de necessitats de compra per punt de comanda calculat en base a tendències estacionals i interanuals.

Recerca de la millor oferta de proveïdor.

Comandes pendents de rebre i servir, reserves, planificació per dates de lliurament.

 

 

 

Solució completa, integrada i oberta

Gestiona la logística de l'empresa des d'una plataforma única,

integrant tots els departaments bàsics com comercial, administració i finances

 


Vendes i clients

Gestiona els teus clients i els seus històrics amb les seves tarifes i preus especials. Controla els teus marges. Converteix els pressupostos en comandes. Reserva existències disponibles. Estableix mode i data d'entrega, direccions d'enviament i transportista.

 

Compres i proveïdors

Coneix els costos. Registra les ofertes dels diferents proveïdors per a decidir en el moment de compra. Obtingues les necessitats de reposició segons mínims i màxims o punts de comanda, amb la proposta de compra a la millor oferta vigent.

 

Magatzems, estoc i traçabilitat

Organitza el teu magatzem, controla l'estoc i les necessitats de compra. Inventari i valoració d'existències.                                                               Traçabilitat per lots i números de sèrie.

 

Facturació, cobraments i pagaments

Albarans factura o facturació a crèdit. Envia factures electròniques. Genera remeses de cobrament domiciliades i gestiona-les des de la teva banca electrònica.

Comptabilitat i actius

Gestió financera i comptable avançada. Balanç i compte de resultats. Gestió de bancs, béns d'inversió, existències i bancs.                                         Model 340 per Agència Tributaria.

 

CRM

Contactes, clients potencials, campanyes, oportunitats i casos.             Agendes de tasques i recursos.

 

TPV

Terminals de punt de venda amb lectors de codis de barres.                Comandes a central, sol·licitud de factures.                                                   Tancament de caixes.

 

Quadre de comandament

Indicadors KPI, gràfics, alarmes, accessos al exterior des del panell de l'usuari personalitzat per a tu.

 

 

Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.