Mòdul: Àrea de Qualitat. Gestió de la documentació, incidències i analítiques

La qualitat com a estratègia empresarial

 

Eines ISO per a controlar, gestionar i mesurar la qualitat per garantir la millora contínua dels productes i serveis que oferim

 

 

Descobreix els avantatges del mòdul de qualitat



Registre d’incidències i accions correctives

  • Registre de les incidències, classificació, accions i resolucions.
  • Reclamacions, no conformitats, desviacions d’auditoria, prevencions o millores.
  • Planificar, executar, verificar i actuar.
  • Seguiment i fases.
 

Analítica de materials

  • Definició de les especificacions requerides per matèries primeres, semi elaborats i productes acabats.
  • Registre de les analítiques per lots de productes.
  • Informes, estadístiques i tractament de rebutjats.

Gestió de documentació

  • Organitzar, controlar distribuir i compartir la documentació amb empleats, clients i proveïdors amb control absolut de la seguretat i confidencialitat.
  • Manuals, procediments i instruccions.
  • Processos i indicadors.
  • Auditories.
  • Informes i actes.
  • Documentació tècnica i comercial.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

crm comunicació clients

L'àrea d'intercanvi d'informació amb els teus clients

Ten Tiqueting

Ten Tiqueting és una plataforma totalment online que monitoritza totes les accions vers els teus clients ja siguin comercials, d'atenció al client, servei tècnic, projectes, etc. amb una visió innovadora i personalitzada.

Aquest mètode ajuda a no perdre informació pel camí i a tenir-ho tot registrat, millorant així la qualitat del servei ofert a la teva cartera de clients.


Més informació

 

 

 

 

 


Alguns Clients de TenSolutions

 

Vols que ens posem en contacte amb tu?

Si desitges que et facilitem informació sobre els nostres programes de gestió o que et fem una demostració per conèixer més a fons el seu funcionament, pots trucar al 902 027 070 o enviar-nos les teves dades i nosaltres ens posarem en contacte.